The Effect of Products and Promotions on Investment Interest of Graduate Students of UIN Raden Intan Lampung in Sharia Mutual Funds
(1) Universitas Islam Negeri (UIN) Raden Intan Lampung, Indonesia
(2) Universitas Islam Negeri (UIN) Raden Intan Lampung, Indonesia
(3) Universitas Islam Negeri (UIN) Raden Intan Lampung, Indonesia
(*) Corresponding Author
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Ajzen, I. (1991). The Theory of Planned Behavior. Organizational Behavior and Human Decision Processes, Science Direct-Elsevier, 50(1), 179–211.
Andri Soemitro. (2009). Bank dan Lembaga Keuangan Syariah. Jakarta: Kencana.
Arikunto. (2018). Prosedur Penelitian Suatu Pendekatan Praktik.
Erdinda Santoso & Rachma Indra Rini. (2020). Analisis Pengaruh Marketing Mix Terhadap Minat Masyarakat Membeli Sukuk. Jurnal Ekonomi Syariah dan Hukum Ekonomi Syariah, 6(6).
Fathimah, F. (2013). Pengaruh Bauran Pemasaran Terhadap Kepuasan Konsumen Air Mineral Asa di Samarinda. eJournal Ilmu Administrasi Bisnis, 1(4). 340-350.
Gunawan Widjaja dan Almira Prajna Ramaniya. (2006). Reksa Dana & Peran serta Tanggung Jawab Manajer Investasi dalam Pasar Modal,. In Pasar Modal (p. 7). Kencana.
Haiyang Chen & Ronald P. Volpe. (1998). An Analysis of Personal Literacy Among College Students. Financial Service Review.
Hurriyati, R. (2010). Bauran dan Loyalitas konsumen. Bandung: Alfabeta.
Kumowal, B. F. O. (2014). Beuty Fallon Oktafira Kumowal. Jurnal Administrasi Bisnis, 12(5).
Marlina dkk. (2013). Pengaruh Reference Group Dan Marketing Mix Terhadap Minat Nasabah Menggunakan Produk Reksadana Di Kota Pekalongan. Jurnal Penelitian, 10(2).
Muhamad Nafik. (2009). Bursa Efek & Investasi Syariah. Jakarta: PT Serambi Ilmu.
Muhammad Firdaus, D. (n.d.). Investasi Halal di Reksadana Syariah.
Novalia, & Syazali, M. (2016). Olah Data Penelitian. Bandar Lampung: Anugrah Utama Raharja.
Nuraini Kandarisa. (2013). Perkembangan dan Hambatan Reksadana Syariah di Indonesia. Surabaya: Universitas Negeri Surabaya.
Otoritas Jasa Keuangan. (2021). Data Statistik Perkembangan Reksadana Syariah.
Puspitaningtyas, Z. (2014). Perilaku Investor Dalam Pengambilan Keputusan Investasi di Pasar Modal, 2(4).
Salim HS., dan B. S. (2008). Hukum Investasi di Indonesia. Jakarta: PT Raja Grafindo Persada.
Sugiyono. (2016). Metode Penelitian Kombinasi (Mix Methods). Bandung: Alfabeta.
Theresia Pradiani. (2018). Pengaruh Sistem Pemasaran Digital Marketing Terhadap Peningkatan Volume Penjualan Hasil Industri Rumahan. Jurnal Ilmiah Bisnis dan Ekonomi Asia, 11(2).
www.ojk.go.id. (2021).
Article Metrics
Abstract : 345 timesPDF : 226 times
Refbacks
View My Stats